GKnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeme işlemde yazısı varken paranın bankada olma ihtimali varmı ?
23 Haz Ödeme işlemde

yazıyor hala

TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun hocam Google ile gönüllerimiz bir olsun yeterki 3'ün 5'in önemi yok sanırım Eeeeeeeeeeee hemen hemen herkez ödemesini aldığına göre benim satışıma bir teklif verirsiniz heralde hehe Forex Sitesi Keyword Domain Bu Site Kaçmaz
x.xxx Usd = xx.xxx TL şöle bişi gelince 3 ün de 3.01 inde değeri oluyor.