Arkadaşlar şunu belirteyim, ödemeleri hesaplarına geçmeyen arkadaşlar mutlaka şubeye uğrasınlar çünkü adamların umurlarında değil. Ben aradım da para hesabıma geçti. Adam diyo ki bana bu para 2 gün önce gece 00:30 da hesabınıza geçmiş yalannnnnnnnnnn külliyen yalan

aradımda hesabıma aktardı parayı