kusura bakma hemşo, moralim çok bozuk, siteler göçtü diye.
1 yıldır uğraşıyorum sitelerimi yeni adam edebilmiştim
facebooktan yada google'dan yana sürekli risk altında olduğumuzun farkındaydım ama 2 gün önce sitelerim iyi bir yere geldi, çok seviniyordum bugün olanlar ortada
ne desem boş, birkaç gün içinde firefox için de engelleme yaparlar sanırım. 50bin üzeri videom vardı, büyük bölümünü kendim upload etmiştim