Konu
1-C Sınıfı & Emre Aydın-Alıştım Susmaya / Hakkari
25-06-2010, 00:46:00
#2
PaSaSa
önceden izlemiştim yaa çok güzel olmuş gerçekten tvlerde görmeliyiz bu klibi..