nerde o babayiğit terbiyesiz deyipte - rep veren varmı yürek cıksın meydana millet arabasını parasını gösterisi olarak kullanır anında yalakaları doluşur arkasına biz gösteri yapana cıkışırız vay efendim terbiyesiz ulan kaç yazarsınız hepinize bedelim sizin hepinize