WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Walla sıfır passat siparişi verdim ön ödemeyi yapıcam googleyi bekliyorum
şmdiden hayırlı olsun bende geirim gelsin en külüstüründen bi tane almayı düşünüom 3-4 bin tl lik