Bir gün bir baba oğluna timsahla kaplumbağanın öyküsünü anlatır.
Der ki: "Bir timsah kaplumbağayı yutmak ister; kovalamaya başlar. Tam yakalayıp yutacağı sırada kaplumbağa kenara sıçrar ve bir ağaca tırmanır".
Öykünün burasında çocuk hayretle: "Baba, hiç kaplumbağa ağaca çıkar mı?" diye sorar.
Babası şu cevabı verir: "Çıkması lazımdı oğlum. Çıkması lazımdı. Kurtulması için çıkması lazımdı".
Bu Hikaye Yeterli Üstünde Konuşmaya bile gerek yok dostum saygılar OKUYUNUZ...