Bir gün bir baba oğluna timsahla kaplumbağanın öyküsünü anlatır.

Der ki: "Bir timsah kaplumbağayı yutmak ister; kovalamaya başlar. Tam yakalayıp yutacağı sırada kaplumbağa kenara sıçrar ve bir ağaca tırmanır".

Öykünün burasında çocuk hayretle: "Baba, hiç kaplumbağa ağaca çıkar mı?" diye sorar.

Babası şu cevabı verir: "Çıkması lazımdı oğlum. Çıkması lazımdı. Kurtulması için çıkması lazımdı".

Bu Hikaye Yeterli Üstünde Konuşmaya bile gerek yok dostum saygılar OKUYUNUZ...