Mrb. arkadaşlar başlık biraz yanıltıcı olsa gerek
Babam lise 1'den beri sigara kullanıcısı ancak geçenlerde nefes darlığından hastahaneye kaldırdık zaten astımıda vardı doktor dediki sigarayı bırakacaksın adam tamam dedi sadece 1 günde sigarayı bıraktı ve 1 aydır sigara içmiyor :S bunu nasıl yaptı anlamış değilim ama gerçekten sigara içmiyor
İrade meselesi mi demek lazım yoksa kafada sorun mu var bu adamın
sizinle paylaşmak istedim
insanı neyin tetikleyeceği belli olmuyor. bende çocukken ayakta tuvaletimi yapardım. arkadaş arasında biri aşağı yukarı şöyle bir şey dedi "ayakta işediği için böbreğinden su almışlar"
ondan sonra oturarak tuvalete girmeye hiç üşenmedim. annemin o kadar çabaları işe yaramamıştı