hocam kaba tabir olacak ama biz buna döt korkusu diyoruz. Aynısı benim başıma geldi bende yaklaşık 10 seneden beri içiyorum 2004 de hastaneye yattım tüberkülozdan doktor dedi içmeyeceksin içmedim bende 7-8 ay sonra baktım iyileştim içmeye devam ettim aslında bırakmam lazım