Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gözünüz aydın hocam. Bu arada gizli içiyo olmasın hocam bi' kerede bırakmak zordur çünkü bide liseden beri içtiğini söylüyorsunuz
orta 1 den bu yana içiyordum ben doktor yüzüme gırtlagını delmem lazım yada sigarayı bırakcaksın diyince inan bana hiç zor gelmedi can tatlı işledigim günahlar aklıma geldi yusuf yusuf sigarayı hemen bıraktım babanızı kutlarım en dogrusunu yapmış