teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başka bişiyin acısını saçma sapan yorumlarla çıkaramazsın. Madem bi derdin var, pm var, msn var. Saçma sapan yerlerde çıkıp da sinir etme beni.
a aa üstüme iyilik sağlık.
sana iyi cevaplar yazardım da.
1 gün ban yeriz sonra ikili tartışmadan.
iyi geceler