Bulursan ismini söyler misin, bende 1 dolar vereceğim sana, bilmem anlatabildim mi?
1 doları versen ne olur vermesen ne olur, normal rica etmek varken bu satın alma hırsı niye? Herşeyi paran ile satın alabileceğinimi düşünüyorsun?
Emeğinin hakkı diye düşündüm, bilmem sen insanları ne olarak görüyosun.
Lütfen cevap yazmaya konuya da kirlenmesin.Gerçekten de arıyorum bu şarkıyı.