Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keşke dinlemedim şıkkıda olsaydıda işaretleseydim
Bende ki Sen? diye bir şık var

@Line

Daha iyi olabilirdi diye bir şık var.