Arkadaslar sitede index dosyasına kodları yerlestiricektim mozilla bu aralar donduğu için birden üstteki google reklamına tıkladım ve reklam açılırken hemen kapadım.Peşinden hemen adsense desteğe mesaj attım böyle böyle eğer bir sorun olursa bir tıklama ücretini hesabımdan silin vs...Şuan cevap bekliyorum ama sizde bi söyleseniz google banlar mı?