Stejan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emir verir gibi tavrınızı beğenmedim hocam.Sert ve agrasif tavır.Konuda şikayet bile yok.İki tarafıda tanımıyorum , sadece gözüme battı iyi forumlar.
nokta