OyunBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu kitlet bir ddah böyle konu açma.
Emir verir gibi tavrınızı beğenmedim hocam.Sert ve agrasif tavır.Konuda şikayet bile yok.İki tarafıda tanımıyorum , sadece gözüme battı iyi forumlar.