Konu
teyzeme bak sen
23-06-2010, 15:02:43
#2
KingMania
2-)
Yanlış bölüme konu açanların mesajları taşınır ve kullanıcılar uyarılır
devamında
yönetici insifiyatinde uzaklaştırılır.