bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadar bomboş gereksiz uygulama varsa bi' bizden bi' de çinlilerden çıkıyor arkadaş.. Vay anasını yahu..
haha Bence de gereksiz rahatça küfredemiceksem, ttnete niye o kadar para veriyoruz