Sitede ilk etapta gördüğüm hatalar,
- çokça flash kullanılmış, özellikle menüler metin olmalı
- Fazlasıyla inline style kullanılmış, stil kodları harici bir css den çağırılmalı
- inline js ler kullanılmış harici js olmalı
- eski tür kodlama tablelar bulunuyor, bunlar uygun class ve div ler ile tablo olarak gösterilmeli
- sitenin meta keywords ve description uzunlukları fazla
- sitede sefurl yapısı bulunmuyor
- resimlerde alt etiketi bulunmuyor
- w3c hataları bulunuyor
- spam mahiyetinde cümleler mevcut
- site içi linkleme kaliteli değil
- tema yapısı seoya uygun değil. içerik solda menü sağda olmalı
- sitede hr etiketleri kullanılmamış
- uygun backlink alımları bulunmuyor
Daha fazla bilgilendirme için ücretli analiz yapabilirim.
https://www.r10.net/seo-danismanligi/...ocasi-com.html