Arkadaşlar güncelleştirmeden sonra sitemap'in çalışmadığını fark ettim. Ardından sitemap'i kaldırıp tekrar yüklemek isterken şu an dosyaları FTP'ye attığım halde panelde Eklentiler bölümünde gözükmüyor? Güncelleme yaptığıma pişman oldum

Bu sorun ile daha önce karşılan var mı?