Buraya o kadar çok şey yazmak isterdim ki... ama görüyorumda pek şikayet eden yok. Zaten neden bizden bir işin üstadı çıkmıyorun en yakın örneği burda görülüyor. Hiç bir emek sarfetmeyen hazır yiyen ve üretmekten aciz bir toplum olarak bilgimizi dahi paylaşmayalım, hep beraber oturalım oturduğumuz yerde ve lütfen gölge etmeyin başka ihsan istemez.
Oğlum bir çay kapta gel bakim...