arkadaşlar ben 12 Nisan 2010 da başladım adsenseye 27 Nisan 2010 da 100$ ı buldum 29 Nisan 2010 da 138$ oldu, ama pinim mayısta geldi ve doğruladım, bu ödemede alabilirmiyim parayı?