Burada paylaşılan domainlere laf yapanlar şu kategori başlığını iyi okuyun

- "Düşecek Domainler"
Domainler paylaşılıyor diye bu kadar ağlayıp, sızlanmaya gerek yok.Hiçbir domain ulaşılamaz değil.Domainler burada listelenmese başka yerde listeleniyor, hadi diyelim kaliteli olan domainler listelenmesin falan zaten o kaliteli domainlerede birçok domain takipçisi ulaşıyor, alacak adam her türlü bulur, yani bir tek sen görmüyorsun
Olaya gelince Winstonblue'da böyle yaparak o "domain kirliliği yapıp durma tek konu aç orda paylaş." diyen kişinin istediğini yapmış oluyor, aksine daha çok paylaşsa daha güzel bir hareket olurdu.
Ama tabi kendi bileceği iş kimsenin niye paylaşıyorsun veya paylaşmıyorsun demeye hakkı yok.
Sonuç olarak burası bir paylaşım platformu, bu kadar bencil olmayın, sızlanacak olan adam girmez, girersede olana saygılı olsun ses etmesin, ne site onların ne paylaşımı onlar yapıyor, site yönetimi istemezse zaten kaldırılır kategoriyi veya paylaşmamak isteyen adam paylaşmaz.Dert etmeyin bu kadar...