evet migrator bileşenini kullanacağım daha önce de defalarca yaptım ama şu an bir tek ziyaretçi defteri var eklenti olarak eklentiler taşınmayacak zaten sıfırdan 1.5 kurulup db aktarıldığı için tekrardan arkadaş tema ve eklentileri kurup siteyi düzenleyecektir.