Hayır. Eskiden ***** site idi. Yani TTNET yasaklamış sanırım. Arkadaş girerken gönderdiğim yazı geliyormuş.DNS leri değiştirmeden girenlerde çıkıyor sanırım. Ben kıbrısta olduğum için bilmiyorum.
Yardım edin arkadaşlar eğer engellenmemiş ise bir sorunu yok ise satacağım . Alan kişiye ayıp olmasın