Arkadaşlar Şuan Çok Zor Durumdayım Böyle Konuyu 2. Kez Acıyorum Ama Durumumu Kısaca Özetleyim 2 Paypal Hesabımada El Kondu 1 -'lerde Digeri İse Kısıtlandı Ödeme Alıp- Veremıyrm İçlerindede 35$ Vardı.

İnanmayan Arkadaşlar İçin Konularım :

https://www.r10.net/webmoney-paypal-2...ecek-olan.html
https://www.r10.net/webmoney-paypal-2...-alinacak.html
https://www.r10.net/webmoney-paypal-2...pal-sorun.html
https://www.r10.net/webmoney-paypal-2...isitlandi.html

Paypal Onaylattım Yine Olmadı 8 TL Oraya Geçilecek...
Birde 3$ Geçilecek Arkadaşalr İşimi Halleden Olursa Gereken Toplam Borçumu (Faizin Ne Kadar Gunah Oldugunu Bılıyrum Hayır Kurumunada Yaparm) En Geç 1 Hafta İçinde Gececegim.


Burak Kardesımde Nasıl Bırı oldumu Bılır Ondanda Borç Alıp 2 Gun Icınde Odemıstım

https://www.r10.net/itrader_detail.php?ir=146626&u=45971

Yardım Edecek Olursa Sevınırım...


İyi Çalışmalar...