hayırlı olsunda başlıkta 50 tl konuda 20 tl nasıl iş anlamadım.
inş 50 den fazla çıkmamıştır diye girecekken arttırıma 20 ye satılmış
Konuyu daha sonra değiştirip formatı açık arttırmaya döndürdü. Minimum teklif 20 tl idi. Benden başka teklif veren olmayınca 20 tl'ye bende kaldı hocam
Bu arada ben de al-sat için satın aldım. Eğer domaini istiyorsanız pm gönderebilirsiniz. Yakında satış konusunu açacağim. Konuyu açmadan evvel size verebilirim