emrcan, sana önerim çok basit bir tema kullanman, eğer olmayacaksa default temayı al içindeki tüm css kodlarını forumu yavaşlatacak kodlamaları sil.
şu bahsettiğimiz arşiv görüntüsüne gelsin forum.bence işini görecektir.mybb için piyasada bir mobil sürüm tema yok bildiğim kadarıyla.
burda amaç telefonlar için düz beyaz css tasarımından arındırılmış bir tema ise bu söylediğim şekilde küçük bir çalışmadan sonra başarabilirsin sanıyorum.
dediğiniz şekilde belki yapabilirim ama tablolar ne olucak? Telefonun ekranına göre tablolarında küçültülmesi gerekiyor. Ücretli yaptırmak istiyorum zaten bu işlemide. Yapabilecek bir arkadaş var mı?