Profilo Datacenter dün yıldırım düşmesi nedeniyle elektrik hatlarında bir arıza oldu. Jeneratör devreye girdi fakat bi süre sonra arızalanma olmuş ya da o da dayanmamış artık, Şuanki durum nedir bilmiyorum. V*T makinalarını Profilo'da barındırıyorsa şuanki arıza bu yüzden olabilir...