Konu
************ Sorun mu var
22-06-2010, 12:53:13
#7
NobraN
TRojan_NETwork adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
V*T'in makinaları neredeydi?
kendilerine ait makinalar
datecenterları var