Sadece internet kullanımı için olacak. Down/Up için.

Ekran Kartı: http://www.hepsiburada.com/volar-nvi...categoryId=204

RAM: http://www.hepsiburada.com/kingston-...&categoryId=47

Ana Kart: http://www.hepsiburada.com/foxconn-g...categoryId=152

İşlemci: http://www.hepsiburada.com/intel-cel...&categoryId=46

İşlemci düşük geldi şu da olabilir belki: http://www.hepsiburada.com/intel-cel...&categoryId=46

Hard Disk:
http://www.hepsiburada.com/samsung-1...egoryId=100221

Kasa: http://www.hepsiburada.com/ezcool-n-...ategoryId=1013

Power (Ne olur ne olmaz yedek powerda alıyorum.): http://www.hepsiburada.com/quake-350...ategoryId=1012

DVD Sürücü: http://www.hepsiburada.com/lite-on-2...&categoryId=17

Çok düşük özellikte bir bilgisayar olduğunun farkındayım. Dediğim gibi sadece internet amaçlı ve kişisel kullanım için olacak.