Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bu olayı rep olayına indirgemeyelim lütfen. ve ne yazarsanız yazın, eleştirileriniz kişiliğime değil, yaptığım işe yönelik olsun. sırtı okşandığında başı göğe erenlerden olmadığım gibi, ayağına kıymık battı diye acile kalkanlardan da değilim. ama suyun bile kaldırma kuvveti bir yere kadar. saygılar...