@WinstonBlue
domainstandi.com u ilgiyle takip ediyor hatta aklima geldikce özellikle reklamlarada tikliyordum ki bu emege bir geri dönüs olsun. o siteyi kapatmanizida dogru bulmadim cünkü bence bir ihtiyaca cevap veriyordu. Sonuc itibariyle yukaridaki arkadasin bazi görüslerine katiliyorum, bu alemde bir yer edinecek bir calismaya baslamis, bircok webmaster tarafindanda önemseniyorsunuz ama siz maalesef bunun farkinda degilsiniz. Size önerim veya teklifim domainstandi.com sitesini tüm gerekli bilgileri de vererek satiliga cikarmaniz. Isini ciddi sekilde yapacak birileri eminim altyapisiyla teslim edilirse bu calismaya gerekli önemi vererek sizin geri teptiginiz konuma layik olacaktir.
Bu davranisinizi +(ARTI) rep vererek protesto ediyorum. - verenle ne kaybettiniz ki benim + rep imle ne kazanacaksiniz. saygilarimla