Anlıyorum, DeFacto Türkiye'de bir giyim firması onunla kıyasladınız sanırım? Düşünceniz yanlış demiyorum ama yemek/cicek/tatil/elma sepetlerindeki etkiyi yakalamazmıyım sizce? Ya da öyle anlaşılmaması için neler yapabilirim?