Kusura bakmayın arkadaşlar,
kimliği belirsiz bir üyeden gelen -rep ve yanında gelen aşağıdaki nota istinaden şu andan itibaren bu forumda kendi adıma, düşecek domain bildirimine son veriyorum. Vallahi kusacağım artık!
"domain kirliliği yapıp durma tek konu aç orda paylaş."
Niye strese sokayım ki kendimi? Sen rahat, ben rahat!
Bir kişinin densizliği yüzünden paylaşmaktan vazgeçmemelisin bence. Sonuçta bu forumda olma nedenlerimizden birincisi değil mi paylaşmak?