Satin alanlara söyle bir sorum olcak.

Mesala 50/50 Paketi $10'a aldik. Extra Trafik alabiliyoruz. Bu trafikler One-Time Fee deniyor. Peki digelim ekstra 50 GB Trafik aldik $5'a; Bu 50 GB Her ay yenilenmeyecek degil mi? Kullandin bitti?

Her ay yenilenecekse:
Bence Orta Paket Herkese Yeter

50 GB Alan
50 GB Trafik
Aylık: $10
+50 GB Trafik alsak:
10+5: $15

$15'a aylik 50 GB alan + 100 GB Trafik