Underground86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kuzey Kore iyi başlamıştı, kazanmasını isterdim ama sonuç bir acayip oldu
Evet maçın başında daha ciddi geliyordu k.kore ama gol yedikten sonra dağılmaya başladı yedikçe iyice dağıttı ve sonuç kaçınılmaz oldu yoksa aynı futbolla devam etse enfazla 2-0 biterdi.