sis651 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Facebook sohbet olayı bende de oluyor bazen, aşağılara inmem gerekiyor ama nadir. Bu arada 1.6 serisinde Facebook galerilerinde dolaşırken fotoğrafsız sayfaların olması sorunu da düzelmiş...
redworm13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam teşekürler
Bir sorum olacak.Operadan facebook sohbet yaptığım zaman sürekli olarak sohbet sayfası en üstte yazılanlara çıkıyor.Yani en başta yazdıklarıma çıkıyor sayfa.Bunu nasıl ayarlayabiliriz?Birde şu config ayarları nedir acaba?
evet sohbet penceresinde böyle oluyor arada. ama düzeltilecekler listesinde. düzelir birkaç sürüme.

bu arada 10.54 final yayınlandı. 10.53 e göre çok daha iyi. isterseniz güncelleyin