Hesaplarin izinlerini/sahipliklerini iyi ayarlamalisin. Hesaplarin erisebilecegi komutlari ve kullanabilecegi programlari(compiler v.b) panelin yapacagi islemleri engellemeyecek sekilde kisitlamalisin. Bu konuda bir uzmandan yardim almani oneririm; burada tek tek anlatilacak islemler degil cunku. Kullandigin paneli soylersen eger imkan veriyorsa panel uzerinden cozum uretebiliriz.