PheNo, evet dediğin gibi /bin/bash olarak ayarlanmış dediğin gibi /sbin/nologin yazınca giremiyor ama bu seferde bazı panel üzerinden yapılması gereken işlemler yapılmıyor, bu yüzden ssh girişini açık bırakmam gerekiyor. peki biri bu yetkiyle ssh ye girse sunucuya bir zarar verebilir mi ?