WebALP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelik benim, müsade et.
İlk ben yazdım, PM gönderdim.
öncelik sizin efendim. ben sadece sordum arkadaşa hata yaptıysam özür dilerim. bunun için +rep vereyim gönlümüz olsun