Arkadaş ile msnde görüşülüp sadece 1 ftp hesabını vermesi ve hesap numaralarını vermesi istenmiştir. ancak kendisinin tavrı ve bilgisi kötü olduğundan dolayı alımdan vazgeçilmiştir. nerede ise al serveri kendi yerini kendin aç diyecek konumundadır...
Zaten bu bilgi düzeyinide kampanya ile destekliyor. ben download ağarlıklı sitemi taşısam 1 dolardan. 15 tb yi geçik arşiv var şuan sunucumda... yıllık 12 dolar ise biz boşuna milyarları veriyoruz ozaman.
Hizmet sözleşmesi gereği okunması ve uyulması gereken bir yazı dizini mevcut ve siz bunu okumaya bile aciz oldunuz, ayrıca yalnızca ftp verin dediniz başka birşey yazmadınız, Sistemimi otomasyon sistemi ile yönetilmektedir site üzeri siparişlerinizde gerekli alanları doldurmadığınız sürece size hizmet veremeyiz.
Bilgi düzeyi dediğiniz olay nedir?, siz hiçmi internet üzeri hizmet almadınız? sadece msn ekleyerek FTP bilgileri tek isteyip hizmet alma diye bir düzenmi gördünüz

? Kimsiniz necisiniz, adresiniz, telefonunuz ve e-posta adresiniz alınmadan size hizmet verebileceğimizi mi düşündünüz? "Hizmet Sözleşmesi" adı altında boşunamı bir sayfalık yazı var sitemizde, ayrıca biz kampanya açıklamasında önemli not düştük w a r ez, mp3 ve yasadışı içerik yayınlanması yasak dedik sizin 1tb lik yüklemek istediğiniz içeriğin yasal olan içerik olduğunuda hiç sanmıyorum.
Kusura bakmayın ama bu şekilde iş yapılmaz başkalarının hizmetini bilgisini lekelemeye çalışmayın.
Doğru olmayan sözleride burada yazmayın.