Mesela benim arşivim şuanda 500 gb, sizinde sunucunuzun kapasitesi 500 gb ise bütün sunucuyu aylık 1$ a kiralamış oluyorum. Siz nasıl karşılayacaksınız masrafları ? 1$ yeticekmi ?
Arşivimi web sitemde paylaşmak istiyorum belki ?
Neyse, siz altından kalkabileceğinizi düşünüyosanız bize laf düşmez.
Hayırlı işler.
Teşekkür ederim, iyi günler dilerim.