Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Buradalardan mezun olsan ne olucak ki ilerde ne olur bilmem ama Türkiyede akademisyenlerin çoğu malesef işlerini derse girmekten ibaret olduklarını sanıyor, makale yayınlan oranı çook düşük bu standartların artırılması lazım Türkiye 3-5 adam gibi yayınlar çıkartan üniversite ile adam olmaz, yurt dışında ilk 500'de 1-2 Üniversitemiz var. En az 15 olması lazım bunun bunu yolu araştırmacı akademik kadro, ohh universiteye kapak attım mantığı değil.