poivy var kardeşim.operatörler ücretli sabit hatlar ise ücretsiz.
Zamanında bende çok kullandım bunu ama telefon faturası o ay fazla geldi ama 48 saat hiç durmadan konusmutum. 1$ ile sabit hatları..