TurkeyBoardTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine Söylüyorum Bir Fenerbahceli Olarak Bu Oyuncunun Hastasiyim...

Ya Onun O Cime Ayakbasmasi Yeter.
Hareketi Ligde Yapar Zaten
yapsın tabi abi yaa o klasik gollerinden de yemek istersin ozaman