1 GB ati ekran kartımın üzerindeki fan bir süre çalıştıktan sonra duruyor ve sonra sinyal girişi yok yazısı çıkıyor ekrana

cpu: 39 derece
hdd: 31 derece
sys: 33 derece

bu sıcaklıkları geçince bu sorun başlıyor

1-Ekran kartının üstündeki fan değişirmi?
2-Fanın durma sebebi sizce ne olabilir?
3-Yeni bir ekran kartımı almalıyım
4-Sistem olarak aldığım bilgisayarı kasasını açtım garanti etiketi yırtıldı garanti dışımı kaldı?

Şimdiden Teşekkürler herkese