grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8255 Adet muhtelif lisansa sahip bir firmanın ne adını ne sanını duymuşuz, 3 gündür de web sitelerini açamamışlar.

Çok fazla underground değilmi? ne dersiniz arkadaşlar

yine de sizde bir firmssınız başka firmalar hakkında böyle konuşmanız sizi zedeliyor tahminim doğrultusunda siz daha anlayışlı ve diğer firma hakkında. böyle olumsuz ve küçümseyici konuşma tarzınız yanlış umarım sizde bu firma gibi bi duruma düşersenizde bu durumu anlarsınız