seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biraz mantıklı düşünün ya, herkes aynı sınava giriyor sonuçta. hepimiz öss'ye girip üniversite kazanıyoruz.

"Bu salaklar" üniversiteyi kazanıyor da, siz kazanamıyorsanız, suç, sözüm ona "bu salaklarda" mı?
Ek olarak herkes siyaset ile ilgilenecek diye bir şey yok ancak en azından ülkenin başındakileri bari bilsinler