hayır şu an bir projenin ortasındayım.Bir sürü yerde textbox kullandım.hiçbiri böyle bir hata vermedi.hatta ilk defa burada böyle bir sorun görüyorum.ben postback ayarları ile veya web.config ile bir sorun olmuş olabilir mi die düşünüyorum ama bulamadım henüz bi şey.aklıma da bir şey gelmiyor.